Vaasalainen Jukka Kalliola jatkaa Kiinteistöliiton hallituksessa

Suomen Kiinteistöliitto valitsi Vaasassa järjestetyssä liittokokouksessa uuden hallituksen. Asumiskustannusten nousun katkaisu Kiinteistöliiton keskeisin hallitusohjelmatavoite.
03.06.2019

Vaasalainen Jukka Kalliola jatkaa Kiinteistöliiton hallituksessa

Vaasassa 6.4. järjestetyssä liittokokouksessa Kiinteistöliiton hallitukseen valittiin uusia jäseniä toimikaudelle 2019-2021. Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Jukka Kalliola jatkaa Kiinteistöliiton hallituksen jäsenenä. Kalliola on ammatiltaan Encore Ympäristöpalvelujen kenttäpäällikkö. Vaasalainen Kalliola on toiminut liiton hallituksessa vuodesta 2016.

Kiinteistöliiton liittokokous valitsi Kauniaisista kotoisin olevan DI Timo Niemisen jatkamaan liiton puheenjohtajana. Liiton varapuheenjohtajiksi valittiin ekonomi Olavi Merikanto Espoosta, toimitusjohtaja Pertti Satopää Liedosta sekä toimitusjohtaja Harri Järvenpää Tampereelta.

Liiton hallitukseen toimikaudelle 2019-2021 valittiin riskienhallintapäällikkö Janne Heiliö Kotkasta, toiminnanjohtaja Olli-Veikko Kurvinen Helsingistä, asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Helsingistä, hallintojohtaja Ulla Maija Lehtonen Helsingistä, varatuomari Vesa Lensu Jyväskylästä, kiinteistöjohtaja Seppo Kosola Turusta, maa- ja metsätieteen kandidaatti Paul Nouro Helsingistä, projektipäällikkö Anja Pujola Tampereelta, talouspäällikkö Hannu Sjöblom Espoosta ja johtaja Mika Vesterinen Helsingistä.

Vuoden mittaiselle toimikaudelle liiton hallitukseen tulivat valituiksi yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, aluejohtaja Mikko Niskanen Nokialta, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta ja toimitusjohtaja Juhani Simpanen Kuopiosta.

Heidän lisäkseen hallituksessa jatkavat arkkitehti (SAFA) Juhana Heikonen Helsingistä, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Matti Riekkola Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Tom Siljamäki Helsingistä sekä isännöitsijä Ari Urpulahti Porista.

Liittokokous sujui kuin Strömössä

Kiinteistöliitto julkisti liittokokouksen yhteydessä hallitusohjelmatavoitteensa, joista keskeisin on asumiskustannusten nousun katkaiseminen. Liittokokous ja sen yhteydessä järjestetty seminaari keräsivät Vaasaan 5.-6.4. yli sata kiinteistöalan vaikuttajaa eri puolilta maata.

Kiinteistöseminaarin yhteydessä järjestettiin vaalipaneeli, jonka osallistujista Joakim Strand ja Kim Berg tulivat myös valituiksi eduskuntaan. Varsinaisten kokousvieraiden seuralaisten tutustumiskohteena oli televisiosarjastakin tuttu Strömsö.

Siirry "Ajankohtaista"-sivulle