Liitä taloyhtiösi Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen koejäseneksi nyt – saat loppuvuoden jäsenpalvelut ilmaiseksi!

Taloyhtiön johtaminen voi tuntua hankalalta, mutta mitä jos hallitus saisikin siihen ilmaiseksi parasta asiantuntijatukea, mitä on tarjolla? Nyt se on mahdollista.

► Nyt on loistava hetki liittyä Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen koejäseneksi, sillä koejäsenet saavat kaikki jäsenedut maksutta käyttöönsä koko loppuvuoden ajaksi.

► Koejäsenyys antaa taloyhtiönne hallitukselle mahdollisuuden hyödyntää ilmaiseksi yhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton tarjoamia rahanarvoisia neuvontapalveluja ja koulutuksia!

TOIMI NÄIN:

1. Tilaa koejäsenyyden eduista kertova jäsenpalveluesite hallituksen käsittelyn tueksi täyttämällä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään ja paina sitten tilaa-nappia. Huom! Jäsenpalveluesitteen tilaaminen ei sido mihinkään.

2. Ilmoita hallituksen vahvistama liittymispäätös meille joko verkkolomakkeella tai osoitteeseen info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi. Liittymisohjeet löydät myös jäsenpalveluesitteestä.

Koejäseneksi liittymisestä ja jäsenyydestä päättää taloyhtiön hallitus. Laki ei kuitenkaan määrää hallituksen kokoontumiselle mitään määrämuotoa. Päätöksen koejäsenyyden hakemisesta voi siis tehdä nopeasti esimerkiksi pihakokouksessa tai sähköposti- tai puhelinkeskustelujen pohjalta, kunhan kaikille hallituksen jäsenille on annettu mahdollisuus ilmoittaa kantansa. Päätös tehdään hallituksen enemmistöllä.

Koejäsenyyden myötä taloyhtiönne hallitus saa käyttöönsä seuraavat edut:

Monipuoliset neuvontapalvelut

• Kiinteistöalaan ja taloyhtiöihin erikoistuneiden lakimiesten ja asiantuntijoiden tarjoama lakineuvonta kaikissa taloyhtiön elämänkaaren vaiheissa.
  • Muutostöihin, kunnossapitoon, rakennusvirheisiin, vastuunjakoon, kustannusten jakoon, hallituksen tehtäviin ja päätöksentekoon liittyvä neuvonta.
  • Talous- ja veroasioihin liittyvä neuvonta.
  • Energianeuvonta.

Koulutusta ja hyötytietoa

• Kiinteistölehti kerran kuukaudessa hallituksen puheenjohtajalle. Kiinteistölehti on alan johtava ammattilehti täynnä hyödyllistä tietoa.
  • Yhdistyksen jäsentiedote. Taloyhtiön johdolle suunnattua ajankohtaista tietoa sähköpostilla.
  • Pääsy yhdistyksen ja Kiinteistöliiton koulutuksiin, joiden avulla taloyhtiön hallitus voi terävöittää omaa osaamistaan.
  • Pääsy yhdistyksen jäsensivujen hyödylliseen tietopankkiin ja runsaaseen alan opasvalikoimaan.

Liittymisen ehdot:

Vuoden 2022 aikana koejäseneksi liittynyt taloyhtiö saa liittymisvuoden jäsenpalvelut ilmaiseksi. Jos koejäsenyyttä ei irtisanota 31.12.2022 mennessä, koejäsenyys vaihtuu yhdistyksen toistaiseksi voimassa olevaksi varsinaiseksi jäsenyydeksi ja vuotuinen jäsenmaksu laskutetaan yhdistyksen vuosikokouksen kullekin vuodelle vahvistaman taulukon mukaan. Koejäsenyyteen kuuluvat kaikki Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton tarjoamat jäsenpalvelut ja -edut.

Lisätietoja: info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi