Liity koejäseneksi

Liitä taloyhtiösi Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen koejäseneksi nyt – saat loppuvuoden jäsenpalvelut ilmaiseksi!

Taloyhtiön johtaminen voi tuntua hankalalta, mutta mitä jos hallitus saisikin siihen ilmaiseksi parasta asiantuntijatukea, mitä on tarjolla? Nyt se on mahdollista.

Koejäsenyys antaa taloyhtiönne hallitukselle mahdollisuuden hyödyntää ilmaiseksi yhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton tarjoamia rahanarvoisia neuvontapalveluja ja koulutuksia!

Täytä lomake ja paina lähetä-nappia.

Lomakkeen täytti

Koejäseneksi liittymisestä ja jäsenyydestä päättää taloyhtiön hallitus. Laki ei kuitenkaan määrää hallituksen kokoontumiselle mitään määrämuotoa. Päätöksen koejäsenyyden hakemisesta voi siis tehdä nopeasti esimerkiksi pihakokouksessa tai sähköposti- tai puhelinkeskustelujen pohjalta, kunhan kaikille hallituksen jäsenille on annettu mahdollisuus ilmoittaa kantansa. Päätös tehdään hallituksen enemmistöllä.

Tiedot rakennustilavuudesta löydät isännöitsijäntodistuksesta, vakuutuskirjasta tai rakennuspiirustuksista. Isännöitsijäntodistus voi löytyä itseltäsikin, koska se kuuluu asuntokaupan yhteydessä ostajille jaettaviin asiakirjoihin.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt seuraavat ehdot: Vuoden 2022 aikana koejäseneksi liittynyt taloyhtiö saa liittymisvuoden jäsenpalvelut ilmaiseksi. Jos koejäsenyyttä ei irtisanota 31.12.2022 mennessä, koejäsenyys vaihtuu yhdistyksen toistaiseksi voimassa olevaksi varsinaiseksi jäsenyydeksi ja vuotuinen jäsenmaksu laskutetaan yhdistyksen vuosikokouksen kullekin vuodelle vahvistaman taulukon mukaan. Koejäsenyyteen kuuluvat kaikki Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton tarjoamat jäsenpalvelut ja -edut.

Lisätietoja: info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi