POHJANMAAN KIINTEISTÖYHDISTYS - TALOYHTIÖSI ASIALLA

aa

Sattuiko vesivahinko? Haluaako osakas sähköautolleen latausmahdollisuuden? Mietityttävätkö asumiskustannukset? Taloyhtiön laadukas johtaminen voi tuntua joskus vaikealta.

Onneksi sinun ei tarvitse tietää kaikkea – riittää, että kysyt meiltä.

KEITÄ ME OLEMME?

POHJANMAAN KIINTEISTÖYHDISTYS RY on Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueen taloyhtiöiden oma yhdistys. Olemme osa Suomen Kiinteistöliittoa. Tarjoamme jäsentaloillemme yksilöllistä neuvontaa, asiantuntevaa koulutusta ja ajankohtaista tietoa. Ilman lisämaksuja!

MIKSI KANNATTAA OLLA JÄSEN?

Taloyhtiöstä huolehtiminen on mutkikasta puuhaa. Tietoa tarvitaan monelta alalta, ja vaikka taloyhtiöiden hallituksissa istuukin fiksua porukkaa, niin harva meistä on kuitenkaan asiantuntija aivan kaikessa. Faktatiedolle on paikkansa ja on helpottavaa tietää, että luotettava apu on lähellä silloin kun sitä oikeasti tarvitaan.

Jäsenenämme taloyhtiösi saa käyttöönsä kiinteistöalan parhaiden osaajien tietämyksen ja asiantuntemuksen. Neuvontapalvelumme auttaa lakien tulkinnassa, talousasioissa ja korjaushankkeiden läpiviennissä. Apu on monesti vain puhelinsoiton päässä.

Taloyhtiötkin ovat yksilöitä. Kun soitat meille, saat nimenomaan oman yhtiösi tarpeisiin räätälöityä palvelua. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä käy toiselle - ja meillä on aikaa kuunnella.

MITÄ KAIKKEA JÄSENYYS PITÄÄ SISÄLLÄÄN?

• Koulutamme aktiivisesti jäsentaloyhtiöidemme hallitusten jäseniä ja isännöitsijöitä. Järjestämme koulutuksia Vaasassa, Kokkolassa ja webinaareina. Kutsumme kouluttajiksi eri alojen asiantuntijoita ja varaamme aina aikaa myös katsojien kysymyksille.
  • Kaksikielinen jäsentiedotteemme ilmestyy sähköpostiisi noin kerran kuussa. Saat lukea tiedotteesta taloyhtiöitä koskevia oman alueen juttuja. Poimimme luettavaksesi myös parhaat tärpit valtakunnallisesta uutisvirrasta.
  • Yhdistyksen aktiivisilla Facebook-sivuilla  nostetaan säännöllisesti esiin taloyhtiöitä koskevia ajankohtaisia aiheita, ja sivu kannattaakin ottaa heti seurantaan.
  • Jäsenemme pitävät myös kiinteistöalan johtavaa aikakauslehteä, Kiinteistölehteä, erittäin tärkeänä jäsenpalveluna. Kiinteistölehdestä löydät alan huippuammattilaisten tuottamaa tietoa mm. taloyhtiön hallinnosta, korjausrakentamisesta, kiinteistöhuollosta sekä kiinteistöalan juridiikasta. Kiinteistölehteä kustantaa Kiinteistöliiton oma kustannusyhtiö Kiinteistömedia, jonka asiantuntevat ja ajantasaiset kirjat ja muut julkaisut ovat saatavilla Kiinteistömedian verkkokaupasta. Jäsentaloyhtiöt saavat julkaisujen hinnoista 20% alennuksen.

Tule hyvään seuraan – tutkitusti tyytyväisten jäsentaloyhtiöiden joukkoon! Kohtuuhintaisista palveluistamme nauttii jo yli 630 taloyhtiötä. Jäsenenämme taloyhtiösi on hyvässä hoidossa, ja sinä voit nukkua yösi hyvin.

Kysy lisätietoja: p. 040 545 5949 / arto.saarikoski@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi