Asiantuntevaa neuvontaa ja edunvalvontaa – yhdistyksen jäsenpalvelut saavat jäseniltä kiitosta

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen tuoreen jäsentyytyväisyyskyselyn mukaan hallitukset ja isännöitsijät pitävät koulutustilaisuuksia, Kiinteistölehteä ja neuvontaa yhdistyksen tärkeimpinä jäsenpalveluina. Mikä parasta, näihin kolmeen tärkeimmäksi koettuun palveluun oltiin myös kaikkein tyytyväisimpiä. Kehittämisen tarvetta nähtiin yhdistyksen eri palvelujen esiin tuomisessa.
Uutiset
24.09.2021

Asiantuntevaa neuvontaa ja edunvalvontaa – yhdistyksen jäsenpalvelut saavat jäseniltä kiitosta

Paikallista neuvontapalvelua pidetään arvossa Pohjanmaalla ja Keski-Pohjanmaalla

Tärkeimpänä ja hyödyllisimpänä neuvontapalveluna jäsenet pitivät yhdistyksen alueellista korjausneuvontaa. Eniten tyytyväisyyspisteitä puolestaan keräsi yhdistyksen alueellinen lakineuvonta.

Mukavat 98 prosenttia kyselyyn vastanneista piti Pohjanmaan Kiinteistöyhdistystä imagoltaan asiantuntevana. Henkilöstön asiantuntevuutta kiitteli 97 prosenttia ja 93 prosentin mielestä yhdistys tarjoaa jäsenilleen palveluja, jotka ovat tarpeellisia ja joihin ei tarvitse pettyä.

Asumisen kustannukset mietityttävät vastaajia

Alueellisen edunvalvonnan tärkeimmiksi kipupisteiksi nousivat jäsenten mielestä energiakysymykset, asumisen kustannukset ja jätehuoltoasiat. Myös vesi- ja hulevesimaksuissa nähtiin edunvalvonnan tarvetta. Osa vastaajista kaipasi myös lisätietoja yhdistyksen tarjoamista palveluista.

Kysely järjestettiin touko-kesäkuussa 2021 ja siihen vastasi 65 vastaajaa yhdistyksen 638 jäsentalosta. KTI Kiinteistötieto Oy vastasi kyselyn teknisestä toteutuksesta ja raportoinnista Kiinteistöliiton toimeksiannosta. Kaikki vastaukset on käsitelty luottamuksellisesti ja palaute on raportoitu nimettömänä.

Kyselyn tuloksia hyödynnetään toiminnan ja jäsenpalvelujen kehittämisessä. Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys kiittää kyselyyn vastanneita aktiivisuudesta.

Siirry "Uutiset"-sivulle