Kiinteistöillat siirtyneet toistaiseksi verkossa järjestettäviksi

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys on vallitsevan koronatilanteen vuoksi siirtänyt kiinteistöiltansa toistaiseksi nettiin.
12.10.2020

Kiinteistöillat siirtyneet toistaiseksi verkossa järjestettäviksi

Ensimmäisen verkossa järjestetyn kiinteistöillan Kiinteistöyhdistys piti torstaina 8.10. Illan aikana saatiin tietoa ikkunoiden uusista ominaisuuksista, paperinkeräyksen nykytilasta ja tulevaisuudesta sekä taloyhtiön putkien iän pidentämisestä.

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen viestintäassistentti Mikko Lankilan mukaan tilaisuuteen osallistui noin 30 henkilöä ja sähköinen kiinteistöilta sai positiivista palautetta.

- Tilaisuus meni kokonaisuudessaan hyvin ja Kiinteistöyhdistys tulee ehdottomasti järjestämään jatkossakin verkossa koulutustilaisuuksia, kommentoi Lankila.

Tilaisuus sujui teknisesti hyvin ilman suurempia ongelmia. Osallistujat ja puhujat noudattivat ohjeistusta, minkä ansiosta tilaisuus eteni sujuvasti. Puhujille ei kuitenkaan vielä näin ensimmäisellä kerralla esitetty kovin paljon kysymyksiä. Kysymykset loisivat tilaisuuksiin enemmän vuorovaikutusta, joten niitä Kiinteistöyhdistys toivoo jatkossa hiukan enemmän.