Miten hyvin tunnet neuvontapalvelumme?

Tiesithän, että Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen jäsentalojen hallituksilla ja isännöitsijöillä on mahdollisuus saada monipuolista neuvontaa oman yhdistyksen toiminnanjohtajalta, Kiinteistöliiton asiantuntijoilta ja Kiinteistötyönantajien työmarkkina-asiantuntijoilta. Neuvonta on jäsenillemme maksutonta.
30.12.2021

Miten hyvin tunnet neuvontapalvelumme?

Toiminnanjohtajalta voi pyytää neuvoja esimerkiksi lakien tulkintaan ja kunnossapito- ja muutostöiden vastuukysymyksiin. Pitkäaikaisella neuvontakokemuksellaan toiminnanjohtaja pystyy olemaan avuksi myös monissa muissa taloyhtiön asioissa.

Kiinteistöliiton neuvonnassa jäsenistöä palvelevat monenlaiset erityisasiantuntijat. Lakineuvonnassa sinua palvelevat kiinteistöalaan erikoistuneet lakimiehet ja korjausneuvonnassa kiinteistöalaan erikoistuneet neuvontainsinöörit. Energiatehokkuuden parantamiseen on saatavissa myös energianeuvontaa. Talous- ja veroneuvonta auttaa kirjanpitoon ja verotukseen liittyvissä kysymyksissä.

Taloyhtiöiden työsuhdeasioissa jäsenistöä palvelevat Kiinteistötyönantajat ry:n työmarkkina-asiantuntijat. Palvelun saanti edellyttää, että taloyhtiön maksama edellisen vuoden palkkasumma on toimitettu Pohjanmaan Kiinteistöyhdistykselle tiedoksi.

Palveluhenkisyyttä ja ammattitaitoa kiitellään

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen jäsenenä taloyhtiösi saa käyttöönsä kiinteistöalan parhaiden osaajien tietotaidon ja asiantuntemuksen. Säästät kallista aikaa, kun saat tarvitsemasi neuvot yhdestä osoitteesta. Varmistamalla toiminnan lainmukaisuuden ennakkoon minimoit parhaiten myös henkilökohtaisen vahingonkorvausvastuun riskin.

Touko-kesäkuussa toteutetussa jäsentyytyväisyyskyselyssä yhdistyksen neuvontapalvelut saivat jäseniltä kouluarvosanan 9.

Lisätietoja:

Arto Saarikoski