Taloyhtiön yhteystiedot ajan tasalle

Hei jäsentaloyhtiön edustaja! Voidaksemme pitää sinuun jatkossakin yhteyttä tarvitsemme ajantasaiset yhteystietosi. Jäsen- ja neuvontapalvelut ovat hallitusten jäsenten ja isännöitsijän käytettävissä vain, jos yhteystiedot löytyvät jäsenrekisteristämme. Tämä on hyvä muistaa erityisesti puheenjohtajan vaihtuessa.
07.06.2021

Taloyhtiön yhteystiedot ajan tasalle

Mikäli puheenjohtaja vaihtuu, kannattaa uuden puheenjohtajan posti- ja sähköpostiosoitteet ilmoittaa meille mahdollisimman nopeasti. Tällä tavoin saamme ohjattua sekä sähköiset tiedotteet että Kiinteistölehden oikeaan osoitteeseen, ja taloyhtiönne pääsee osalliseksi kaikista sille kuuluvista eduista. Meille voi hyvin ilmoittaa myös taloyhtiön hallitusjäsenten sähköpostiosoitteet, niin lähetämme koulutuskutsut ja tiedotteet heillekin. Hallitusjäsenet saavat samalla oikeuden käyttää myös neuvontapalveluitamme.

Ilmoita tiedot muutoksista osoitteeseen info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi tai alla olevan linkin kautta. Päivityksen voi tehdä varmuuden vuoksi myös silloin, jos edelliskerrasta on kulunut paljon aikaa – listoillamme on paljon vanhentuneita tietoja.

Ilmoita muutoksista täällä