Verkkosivumme uudistuivat – ota jäsensivujen tuhti tietopankki haltuusi

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys parantaa jälleen jo ennestään hyviä palveluitaan. Koulutustilaisuuksien aineistot, aiemmat jäsentiedotteet ja käytännölliset alan oppaat löytyvät nyt kätevästi yhdistyksen jäsensivuilta ympäri vuorokauden juuri silloin kun tietoa kaipaat. Jäsensivujen laaja tarjonta antaa jälleen taloyhtiöille yhden hyvän syyn lisää kuulua Pohjanmaan Kiinteistöyhdistykseen.
07.09.2022

taloyhtio tietoa neuvoja pohjanmaa keskipohjanmaa

Tie jäsensivuille kulkee yhdistyksen kotisivujen kautta. Jäsensivujen runsaaseen hyötytietoon pääsee käsiksi yhdistykselle ilmoitetuilla jäsentalojen hallitusten ja isännöitsijöiden sähköpostiosoitteilla ja yhdistykseltä saaduilla käyttäjätunnuksilla. Jäsentaloyhtiön kannattaa aina yhtiökokouksen jälkeen varmistaa, että jäsensivujen tietopankki on käytössä oikeilla henkilöillä toimittamalla ajantasaiset yhteystiedot osoitteeseen info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi.

Jäsensivujen käyttö on maksutonta, ja niiden käyttöön ottaminen on helppoa.

Ota jäsensivut käyttöösi näin

Ilmoita meille seuraavat tiedot:

• Nimesi
  • Sähköpostiosoitteesi
  • Edustamasi taloyhtiön nimi
  • Roolisi taloyhtiössä (Hallituksen puheenjohtaja / hallituksen jäsen / isännöitsijä)
  • Lähetä tiedot osoitteeseen info@pohjanmaankiinteistoyhdistys.fi
  • Lähetämme sinulle vastausviestissä tiedot ja ohjeet, joiden avulla pääset kirjautumaan jäsensivuille.

Voit tilata tunnukset myös verkkolomakkeella:

TILAA TUNNUKSET