Yhdistys laajensi palveluitaan Facebookiin – ajankohtaista tietoa hallituksen jäsenille

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys on hiljattain liittynyt Facebookiin. Päivitämme sivustolle jatkossa kiinteistömaailman ajankohtaisia uutisia sekä taloyhtiöille hyödyllisiä artikkeleita.
19.03.2020

Facebook mahdollistaa yhdistykselle ajankohtaisen tiedon levittämisen taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajien sekä isännöitsijöiden lisäksi myös suoraan hallitusten jäsenille. Toivommekin puheenjohtajia sekä isännöitsijöitä neuvomaan taloyhtiöiden hallitusten jäseniä seuraamaan Kiinteistöyhdistystä Facebookissa.

Tykkäämällä ja seuraamalla Kiinteistöyhdistyksen Facebook-sivua päivitykset ilmestyvät jatkossa Facebookissa omalle etusivullesi luettavaksi. Yhdistyksen sivusta voi tykätä ja seurata menemällä yhdistyksen Facebook-sivuille ja painamalla tykkää- ja seuraa-painikkeita, ohjeistaa Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen viestintäassistentti Mikko Lankila. Alapuolella kuva painikkeista. Tykkääminen ja seuraaminen edellyttävät rekisteröitymistä Facebookiin. Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen Facebook-sivuja voit katsella myös rekisteröitymättä palveluun.

Nimeton suunn.malli 4

Tykkää- ja seuraa-painikkeet.

Paikallista informaatiota ja laajempia artikkeleita jäsentiedotteesta

Vaikka Kiinteistöyhdistys jakaa jatkossa informaatiota myös Facebookissa, enemmän paikallista tietoa ja laajempia artikkeleita löydät jatkossakin yhdistyksen jäsentiedotteesta. Sähköinen jäsentiedote lähetetään taloyhtiön yhteyshenkilölle. Lisää sähköisestä jäsentiedotteesta voit lukea tästä

Kiinteistöyhdistyksen Facebook-sivuille pääset tästä linkistä.

Ohjeet Facebookiin rekisteröitymiseen löydät täältä.